18 Aralık 2011 Pazar

beni seven o eski adam çoktan gitmiş...

Başlarda ne kadar güzeldi.Gözlerimin içine bakar,elimi bırakmazdın hiç.Seni seviyorum demekten korkmazdın.Hiç bırakmam seni diyordun ve beni de buna inandırmıştın ne yazık ki.Şimdi yoksun sen.Ama her yerdesin.Dokunabilecek kadar yakınımda ama bağırsam çığlıklarımı duyamayacak kadar da uzağımdasın.Şimdi bana eskiden çok kolay söylediğin,hissederek söylediğin o üç kelimeyi senden duymayı o kadar özledim ki.Hiç kimse bana o kadar içten''seni çok seviyorum'' demedi gibi geliyor bana.Ve daha da kötüsü bundan sonra da bunu senin kadar içten,hissederek söyleyecek kimse olmayacakmış gibi.Uzun zamandır hayatımda yoksun ya seninle ilgili olan her şeyi,sesini,seni unutmam gerekiyordu ama unutamadım.İstedim ama olmadı.Başaramadım.Acıtıyor canımı.Bunu biliyorum.Peki şimdi gelsen...Hayal bile edemeyeceğinden çok fazla bir şeyler eksik bende.Artık hayatımızı sonsuza kadar değiştirecek birileri yok.Ne sen ne de ben söyleyebiliyoruz bunu ama özlüyoruz birbirimizi.Mutsuzluk,gözyaşı olmadan ve sonunda bir elveda olmayan aşk yoktur.Sanki senin benden vazgeçmen değilde,daha da fazlası var gibi.

Sen dünyada ki herhangi bir adamdın belki ama benim için farklıydın.

Farklısın sanıyordum ama yanılıyormuşum.







Belki hayatında başka biri olacak belki olmayacak beni düşüneceksin.Ne olursa olsun artık umurumda değil.Canım çok acıdı çünkü.Çok acıttın beni.Çok kırdın.Bundan sonra sen benim ilerlediğim yolda olmayacaksın.Biliyorum zaman alacak,belki de çok zaman alacak.Ama ben bu yolda sensiz de mutlu olmayı başaracağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder